Najczęściej zadawane pytania

 

Jesteśmy zawsze do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: 535 110 344

 
 
 

Najczęściej zadawane pytania:

1. Czy produkty Ceragem są bezpieczne?
Tak, nasze Centrum Badań i Rozwoju Ceragem złożone jest z wielu specjalistów z dziedzin medycyny i inżynierii. Razem opracowują skuteczne i bezpieczne rozwiązania dla Państwa korzyści. Potwierdzają to liczne certyfikaty oraz badania. Więcej na ten temat mogą przeczytać Państwo w zakładce
Certyfikaty i wyróżnienia.

2. Czy produkty Ceragem są urządzeniami medycznymi?

Ceragem VE jest urządzeniem medycznym, co znajduje potwierdzenie w certyfikatach oraz w 8% stawce VAT zgodnie z PKWiU.

3. Czym produkty Ceragem różnią się od innych dostępnych rozwiązań termo-masujących?

Firma Ceragem od samego początku istnienia skoncentrowana była na działalności medycznej. Technologie, których używamy w naszych urządzeniach są opatentowane i opracowane wyłącznie przez Ceragem, nie znajdą ich Państwo w żadnych innych produktach. Dla Państwa oznacza to gwarancję efektów i jakości. Od ponad 20 lat prowadzimy badania nad wpływem naszych technologii na ludzki organizm i ich korzyści. Jako jedyni możemy szczycić się statusem urządzenia medycznego. Ponad to jesteśmy z Państwem już ponad 27 lat co wprost przekłada się na doświadczenie oraz olbrzymią ilość zadowolonych klientów na całym świecie.

4. Jaka jest cena produktów Ceragem?

Ponieważ bardzo cenimy sobie indywidualne podejście do każdego klienta i chcemy dołożyć wszelkich starań dla Państwa komfortu wszelkich informacji na temat naszych produktów udzielimy Państwu pod numerem telefonu lub adresem email: 535 110 344

5. Czy mogę kupić produkt Ceragem na raty?

Tak, od ponad 13 lat współpracujemy z bankiem w celu zapewnienia Państwu możliwości zakupu ratalnego i najlepszych możliwych warunków. Więcej informacji na temat finansowania mogą Państwo znaleźć tutaj: Finansowanie

Chętnie pomożemy Państwu również w kontakcie telefonicznym: 535 110 344

6. Ile kosztuje dostawa? Jak długo będę czekać?

Dostawa na terenie Polski jest darmowa. Od wpłynięcia środków na konto do momentu dostawy mijają zazwyczaj 3 dni robocze

7. Czy produkty Ceragem mają gwarancję?

Tak, udzielamy 2 letniej gwarancji na nasze produkty przy zakupie. Mają Państwo również możliwość przedłużenia gwarancji po jej upływie. 

8. Czy obsługa produktów Ceragem jest trudna?

Nie, nasze urządzenia są łatwe i intuicyjne w użyciu. Ponad to przy zakupie prezentujemy Państwu obsługę urządzenia i odpowiadamy na wszelkie pytania. Pozostajemy również do dyspozycji pod numerem telefonu oraz adresem email przez cały okres użytkowania urządzenia oraz po zakończeniu okresu gwarancyjnego! Do urządzenia dołączona jest instrukcja w języku polskim oraz broszury informacyjne i katalog. 

Więcej informacji oraz pomoc w znalezieniu najlepszego dla Państwa rozwiązania uzyskacie Państwo pod numerem telefonu: 

 
 
 

+48 535 110 344

shutterstock_1735036061.jpg